پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خراسان رضوی از پارک علم وفناوری خراسان

در راستای معرفی زیست‌بوم نوآوری و فناوری رقم خورد:

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خراسان رضوی از پارک علم وفناوری خراسان

- 1402/08/28

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و کارکنان این سازمان با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از نزدیک با دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و کارکنان این سازمان با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از نزدیک با دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

در این بازدید که با حضور بیش از 50 نفر از کارشناسان و فرماندهان این سازمان برگزار شد، با محصولات و فعالیت‌های شرکت‌ الماس کاران و کارن افراز نوید پارسیان آشنا شدند و پس از آن از رصدخانه پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان بر مردمی سازی فناوری به معنی شناخت زیست‌بوم فناوری و نوآوری در آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: ما به دنبال انجام کارهای مینیاتوری نیستیم و به دنبال اجرای کارهای زیرساختی و همچنین توسعه عدالت‌محور هستیم.

وی افزود: از ابتدای دوره مدیریتی به نقطه زنی و شبکه‌سازی پرداختیم تا به عنوان مثال روحانیت محترم با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شده و در منبرهای عمومی و مجازی خود به توسعه این فرهنگ و زیست‌بوم بپردازند.

در ادامه حجت الاسلام رامیار، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خراسان رضوی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در پارک علم و فناوری خراسان گفت: بازدید امروز بسیار ارزشمند بود و با دستاوردهای انقلاب آشنا شدیم که اگر این اتفاق در بستر جامعه رقم بخورد حتما باعث امید و انگیزه بیشتر جوانان خواهد شد.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.